שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל
הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
איחור של עשרים דקות, אוכל ישב 50 דקות ברכב של השליח, המוכר לא הסכים לטפל בפניה חמש דקות לפני שעברה שעה ואז נאלצתי להתקשר... שוב.. התחיל לנסות לשכנע אותי לוותר על ביטול עסקה ולספוג על עצמי עלות של 65 שקל על פיתה קרה ורטובה וניסה להתמסכן בעקבות הקורונה. אמרתי לו אני לא מבינה אתה מחכה שאני אגיד לך יודע מה אל תזכה הפדיחה על חשבוני? כי זה לא יקרה. ואז הוא צחק ואמר שיבולת את העסקה עם סוכן של זאפ למרות שהוא בכלל היה אמור לעשות את החיוב של העסקה. אז הוא לא יודע להשתמש בזה (כי וואלה הוא חדש בזה) ויצאו לי המעיים עד שהבנו שמלכתחילה הוא בכלל לא חייב. אבל כל ההתנערות והקטנות האלה של "נו אז לא התחרטת? את עדיין רוצה לבטל?" אחרי שרבע שעה שאני אומרת לו שיקח את האוכל ויזכה אותי.. כל זה ממש לא בא לי בטוב. גם אם השליח הוא חיצוני (לא מאמינה לזה בדיעבד), זה לא בעיה שלי. אין יותר פשוט מלהגיד סליחה, מזכה אותך, מקווה שניפגש שוב עם חוויה טובה יותר ואני אדבר עם חברת השליחויות. רק בגלל הניסיון להוריד אותי מהקטע של ביטול עסקה לא אזמין שוב.
הוסף חוות דעת על המסעדה
חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות