שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל
הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
טעים מאוד
החומוס הכי טעים שיש כרגיל
היה במקום...
טעים
היה מצוין הגיע הרבה לפני הזמן שהוגדר בהתחלה
לא הגיע אחת התוספות שהזמנו עם הפרגיות. כרוב לבן וגם לא הוחלף בתוספת אחרת. הגיע לאחר למעלה משעה ממועד ההזמנה
כן
אני מזמין כבר 12 שנה בתדירות גבוהה של 3-4 הזמנות בשבוע ממסעדת 206 ובעבר כתבתי מספר ביקורות בזאפ עם 5 כוכבים בתגובות מפור... טות ומפרגנות, ואני בין הבודדים שעשו כן, הפעם באמת הגיע הזמן לומר גם את האמת מן הצד השני. אתמול דיי התאכזבתי לאחר שהאוכל הגיע כולו רטוב משעועית שהתפרקה לשליח והרטיבה את כל הצ'יפס והקבב בחמגשית, דודי הבעלים התקשר לפני כן ואמר "שהתקדמתי לאינטרנט" [למרות שאני כבר 20 שנה מתעסק באינטרנט] ושטעיתי בהזמנה באינטרנט ובחרתי בוואריה, במקום מוס כי בהערות ביקשתי לשלוח "מוס טרי" [לאחר שקיבלתי כאבי בטן בהזמנה הקודמת ממוס חמצמץ] אז התנצלתי ואמרתי שטעיתי וביקשתי לשנות למוס, אחרי זה הוא אמר שבחרתי "אורז עם שעועית" אבל ביקשתי שעועית לבד, אבל אין אפשרות בחירה "לשעועית לבד" ולכן ציינתי זאת בהערות של ההזמנה, אבל הוא לא הבין זאת וביקש שלא אזמין דרך יותר דרך האינטרנט אלא בטלפון. אני לא מבין למה הוא מתייחס אלי ככה תמיד בנימה שלילית. מה שמקומם שבמשך שנים אני תורם לניפוח "כיסם" של הבעלים כאשר אני עצמי מתקיים מקצבה, אך למרות זאת אני לא זוכה כמעט אף פעם ליחס הוגן ומתחשב מצידו, והוא כמעט תמיד עצבני וחסר סבלנות בטלפון כלפיי או כלפי אימי והגישה שלו שלילית, וזה חבל מאוד כי יש לי הרגשה שהוא פשוט מנצל את העובדה שאני אוהב את האוכל שלהם וזקוק להם ואשאר לקוח למרות הכל [אני לא יודע איך היחס שלו לגבי לקוחות אחרים או אנשים מכובדים] אבל זה פשוט מוריד לי את החשק להזמין מהם לאחרונה, ובעקבות זאת ירדתי בתדירות ההזמנות מ206 מפעמיים-שלוש בשבוע לפעם בשבועי/שבועיים. התחרות במסעדות מתגברת וטוב שכך, מסעדות אחרות כדוגמת "פריים" בהם אני זוכה ממש ליחס של "מלך" ואם קורת טעות אז הם מפצים וטובת הלקוח היא מעל הכל! כמו כן אני גם נהנה ומסופק יותר מן האוכל וגם מן המחיר [לדוגמא כבד אווז על ברוסקטה טעימה ב67 ש"ח במקום 100 בפיתה מסכנה]. דבר נוסף שאני לא מבין, למה כאשר נמצאים אחראי המשמרת ממוצא ערבי ב206 אני תמיד מקבל מהם יחס הוגן ושירות מצוין בטלפון והם בד"כ גם שולחים לי "אקסטרה מנה" עם עוד תוספת בשר או צ'יפס, אבל כאשר נמצא הבעלים במשמרת או אחראי אחר שעובד רק ביום ראשון, אז לא רק שיש בעיות עם ההזמנה באינטרנט, אלא שאני גם מקבל את המינימום שמגיע לי [ואמנם זה בסדר אם זה "לפי הספר" אני מבין] אבל לפחות שגם מה שמגיע לא יישפך עליו הרוטב ויגיע הכל רטוב! כמובן שלא התקשרתי ולא התלוננתי כי השעה כבר הייתה מאוחרת ואין בכוחי יותר לבקש עוד בקשות ולנהל עוד ויכוחים מיותרים.
היה מעולה
הכל היה בסדר חוץ מהסלט ירקות שהיה מלא מיץ ממש מרק.לא היה סכו"ם ומפיות שליח נחמד
הוסף חוות דעת על המסעדה
חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות